bokslott.blogg.se

Long Time No See

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sen jag uppdaterade här nu. Jag vet inte riktigt hur, eller var tiden bara försvann, men helt plötsligt hade nästan en hel månad försvunnit. (Det kan, eventuellt, haft något att göra med att jag upptäckte Assassin's Creed för ca tre veckor sedan, och på så sätt slösat bort i princip all min lediga tid. Kanske.)
 Hur som helst kände jag att det kan vara dags att ta mig ut i bok-bloggosfären igen och se vad som hänt medan jag varit borta. 
 
Idag har i alla fall jag varit ute på lite spontanskattjakt, och kom faktiskt hem med två bokfynd, som står i ganska skarp kontrast med varandra. Den första boken är helt underbart vacker Bibel från 1891, som jag ärligt talat inte har någon avsikt att läsa, men som var för fin för att lämna kvar i butiken. 
 
Den andra är Berättelser från Engelfors, som jag inte direkt känt mig så intresserad av att läsa innan, men som jag fastnade för på två sekunder när jag bläddrade igenom den i bokhandeln. Jag läste faktiskt ut den så fort jag kom hem, så det blir mer om den vid ett senare tillfälle!
 
 
 

Kommentarer

  • How hollow heart and full säger:

    Brorsan spelar Assassin's Creed och det ser riktigt bra ut så jag kan förstå dig!

    Svar: Haha, ja det var lätt att fastna! Jag ska bara försöka hålla det på lite mer hälsosamma nivåer nu :P
    Bokslott

    2013-03-23 | 15:37:08
    Bloggadress: http://howhollowheartandfull.wordpress.com

Kommentera inlägget här: