bokslott.blogg.se

Jane Austen - Seven Novels

Kategori: Bokporr

 
Jag fick ett lite försenat födelsedagsfirande av några vänner i helgen med tårta, skratt och presenter. Just de här underbara vännerna har bott det senaste året i USA, och hade alltså köpt mina födelsedagspresenter där innan de flyttade hem i höstas, och en av presenterna var den här boken.
Boken med stort B. En samlingsutgåva av Jane Austens alla romaner, som är så otroligt vackert inbunden. Den är så fin att jag inte riktigt vet vad.
Man kan minst sagt säga att det är en stark konkurent om titeln som den vackraste boken i min bokhylla. 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Kul att jag kollade på den där senast idag! Hade tänkt önska mig den i julklapp, men vet inte om jag klarar av att läsa den på engelska. Inte för att jag inte kan engelska eller har problem med att läsa det, men det är det lite gammaldags språket som skrämmer mig..

    2012-12-02 | 17:53:03
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • How hollow heart and full säger:

    Den är grymt vacker utgåva. Hur fin som helst!

    2012-12-03 | 09:37:03
    Bloggadress: http://howhollowheartandfull.wordpress.com

Kommentera inlägget här: