bokslott.blogg.se

I Min Bokhylla: Signerade Böcker

Kategori: I Min Bokhylla

 
Jag har bara en enda signerad bok, och det är The Fault In Our Stars av underbara John Green.
Precis som över hundratusen andra personer sprang jag till amazon och kastade mig på förbeställningsknappen flera månader innan boken släpptes, så fort jag fick höra att John Green lovat att signera alla förbeställda böcker. Det var ett tillfälle för bra för att missa. 
Och mycket riktigt höll han sitt löfte, för några månader senare hittade jag minsann ett signerat exemplar i min brevlåda!

Boken är i övrigt fantastisk. Definitivt bland de bästa böckerna jag läst i år.
Den släpps även på svenska i februari nästa år under titeln Förr eller senare exploderar jag.

Kommentarer

  • Tessans Bokblogg säger:

    Vad kul! Har inte läst den än, väntar på den svenska översättningen :)

    2012-11-13 | 21:00:13
    Bloggadress: http://tessansbokblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: