bokslott.blogg.se

I Min Bokhylla: Största Bok

Kategori: I Min Bokhylla

 
Liksom med min minsta bok i bokhyllan, är det lite en definitions fråga angående vilken bok som är störst. 
Jag har böcker som är högre, och bredare, men ingen som är tjockare. Och även bortsett från tjockleken, så är den här en riktig bjässe mätt i höjd och bredd också.
Därför presenterar jag Royal Shakespear Companys utgåva av William Shakespear Complete Works som min största bok!
 
Jag hade lite problem med att verkligen fånga storleken på bild, och när det visade sig att jag var för lat för att ta några nya bilder, så fick den här helt enkelt duga. 
 

Kommentarer

  • C.R.M. Nilsson säger:

    Jo, Shakespeare brukar ta en hel del plats i bokhyllan :) I min hylla för han konkurrens av en bok som innehåller allt om Sherlock Holmes.

    Svar: Haha, ja, allt om Sherlock Holmes tar en del plats det med :P
    Bokslott

    2013-01-14 | 20:19:25
    Bloggadress: http://lacrimamens.com/blog

Kommentera inlägget här: